tips från morsan till barnen med lappade knän

 
Antalet hål i knän hemma hos oss är oräkneliga. Lösningen som förlänger byxors livslängd hos oss är påstrykningsbara textillappar. Till min sorg finns ett väldigt litet urval i butiker här i Sverige. Tipsa mig gärna ni som vet var jag bäst borde söka. Men, till min stora glädje har jag hittat ett ställe, Iron On Patches, på andra sidan jordklotet som har ett trevligt utbud för kids. Dock så finns det en del knarkiga märken under andra kategorier som jag blundar mycket för. Huvuddelen är himla snälla och fina sorters påstrykningsbara lappar. Till det humana priset av ca 16 kr st. Det är ju ingenting om en jämför med priset av en ny byxa. Och så tar det ingen tid alls jämfört med att tråckla ihop alla dessa trasiga knän. Dessutom fungerar de ypperligt även på kläder utan hål.

Kommentarer
Postat av: elin sharew

vilket perfekt tips!

Svar: ja, en dag kommer de bara, de där hålen på byxknäna! :)
.

2015-01-21 @ 17:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0