måndag klåndag tråndag

Idag var jag utan schemalagt på universitetet och startade veckan med att läsa hemma. Och styra upp saker för att det faktiskt är svårt för mig att hålla motivation till att läsa psykologisk metodteori en hel dag. Ohyggligt svårt. Jag letade exempelvis en ny laddare till datorn för att den gamla gett upp igen, bytte sängkläder i barnens rum, postade utlovade paket,  kramade på en snorig gosse, planerade veckan och köpte tulpaner till våra bröllopsfirande vänner. Sånt.
Nu sitter jag i vårt vardagsrum som lyser varmt och hör på när regnet droppar från balkongerna och hur snön smälter och rinner ner från taken. En rätt lagom dag för en rätt trött människa som fortfarande hänger i hälsosvackan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0