snart i mål

Ni vet hur det ibland blir extra svårt att hålla mod och ork uppe i slutet av en tid som tärt och betat av lust och marginaler? Så har det varit hos mig just nu. Nu är det en dryg vecka kvar till maken går på semester och föräldraledighet. Jag gör mitt bästa för att hålla ut, men jag är riktigt trött inombords. De senaste månaderna när Nils jobbat heltiden full har jag känt mig båda ensammare och otillräckligare än vanligt. När jag lever ohållbart om så bara för en begränsad tid så urholkar det mig. Har verkligen umgåtts för mycket med min trötthet, frustration, och lustlöshet en tid. Nu vill jag göra något bra av denna sista vecka som jag har tre kids solo, rita om dagarna och vara mitt bästa trötta och tärda jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0