träningskryt

Varning för träningskryt. Eller så är jag bara ruskigt tacksam? Your call. Nu törs jag i alla fall säga att jag har etablerat en ny vana när jag nu i fyra hela månader har tränat fyra gånger i veckan. Jag skäms icket för min beslutsamhet och pepp. Jag är dessutom himla glad för hur dessa timmar känns i min kropp; hur mycket starkare jag är än innan jag började. Bättre ska det också bli. Det finns en mängd saker jag vill erövra på området träning!
 
Några upplevda bieffekter av regelbunden träning:
det känns hela tiden som att det var längesedan jag tränade, fastän jag var på gymmet samma dag
vill ba ha meeeer
hinner lyssna på många pod-sändningar
jag har börjat stå och flexa mina armmuskler i spegeln för att med ögat mäta mina framsteg (vem är jag?)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0