pluggsoffan

Vad är väl en examination om jag inte passar på att slösa bort lite tid på ett blogg-hej? Jag läser ju halvfart nu under våren; det är fortsättningen på familj- och föräldraskapspsykologi. Efter att ha läst en hel del av de grundläggande delkurserna som läses av alla som pluggar psykologi på grundnivå så har vi äntligen fått sätta tänderna i litteratur som matchar inriktningen. Otroligt intressant! I mina böcker Parenting och The process of parenting får jag läsa om vad studier säger: vilka saker är det som verkligen räknas när det kommer an på föräldraskap? Det ni. Det kan jag dela med mig av mer en annan gång. Nu ska jag väl tillbaks till grupp-författandet av den här duggan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0