skolstartspeppen

Idag började mina kurser som jag läser på distans. Det har varit en del att ro iland nu innan när jag köpt all kurslitteratur och registrerat mig vid tre olika universitet. Att bara hålla reda på de tre olika läroplattformarna jag fått tillgång till är en mindre organisatorisk utmaning bara det. Idag har jag läst igenom de tre studiehandledningarna och försökt förstå vad som kommer att krävas av mig den närmsta tiden. Hjälp! Info-overload. Bara tiden kommer att kunna utvisa om jag tar mig vatten över huvudet. Min motivation är det i alla fall inget fel på. Nu ett par veckor innan har jag grundat med att ge mig in i kurslitteraturen. Har typ njutit av det! Känner mig otroligt priviligerad som ska få plugga de här kurserna. Extremt intressant och utvecklande. 

För den som är intresserad av att veta kommer jag att läsa dessa kurser i höst:
Familje- och föräldraskapspsykologi I, Små barns utveckling och samspel samt Social interaktion och kognition.
 
Plugghäst forever!
 

Kommentarer
Postat av: Tabea

Små barns utveckling och samspel ville jag också läsa! Blev till och med antagen men sen blev det små barns tal och språkutveckling istället (passar liksom bättre in i en kandidat i lingvistik).

Svar: Å, kul! När vi ses, för det vill jag (att mejla dig har kommit bort i dessa uppstartsveckor) så får vi ha lite utbyte. Sjukt intressant med tal- och språk tycker jag!
.

2013-09-03 @ 12:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0