låt snålvattnet rinna till

Det här kommer ju aldrig att bli en matblogg, än om det skulle börja att smyga sig in ett och ett annat recept. För matkreatör, det är jag. Jag älskar att hitta på i köket. Blanda, testa, smaka, lyckas, floppa samt glömma bort genirecept jag kommer på för att jag aldrig skriver ner dem så att de kan återskapas; sånt håller jag på med rätt ofta faktiskt. Det tror jag är något som kommer att en mer betydande och synlig roll senare i mitt liv. Men nu är jag inte där. 
 
Därför ska jag servera är en länk till en annan fenomenal hitte-påare i köket. I denna människas kök lagas det glutenfritt och veganskt. Gärna mycket kolhydrater. Väldigt mycket näring och kvalitet. Och för att locka er att klicka in på sidan visar jag en av Solveigs chokladiga kreationer på bild. But, there's much more delish goin' on there va!

 
Irrationella rädslan för att själv bli överflödig en vacker dag säger: behåll henne och annan inspiration för dig själv! Ingen kommer ändå bry sig om dig sedan. De himmelska principerna, som att jag skördar många gånger om av det jag sår och att vi alla har råd att ge vidare det vi tar emot säger: öppna upp ditt gulliga lilla länkhjärta Evelina! Finns det hjärterum finns det stjärterum! Det är inte för inte som denna blogg heter U might like...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0