ett nytt år

 
Ibland känns det som att hösten är mer av ett nyår än självaste nyåret. Många gånger, för mig, en tid att rita om sina visioner, skissa på nya planer, ge plats åt fler drömmar och starta på nytt. Jag älskar de känslor som fyller mig efter en sommar och hur motivationen att leva livet jag längtar efter fyllts på. Delar med mig av somliga saker jag vill under året som kommer:
 
 
föda fram Ted och börja lära känna honom mer
beta av kurser och lära mig massor på väg mot att bli beteendevetare
hitta hem med min kropp
kunna springa en mil
börja mitt sista läsår på SU innan jag hittar ett jobb
klättra i träd med Elis
planera några sommarveckor med medelhavet med familjen
bli mer förälskad i Jesus än ever
öva på uppriktigt kommunikation i alla relationer
fortsätta plantera församling i Bagis med Nils
 
 
Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0