etsy-kärlek, os estorninhos

 
Lycka var att upptäcka Etsy! En sida som samlar alla möjliga som vill sälja sitt hantverk, sin konst, sina utvalda vintagefynd och så vidare. Som på alla liknande sidor så är utbudet stort som havet och det kan ta tid innan man lär sig hur man hittar favoriter och hur man navigerar allra bäst. Jag har dille på mycket fint där och känner varje gång jag spenderar lite tid där drabbas jag av någon jag-vill-aldrig-köpa-en-present-från-en-annan-plats-än-denna.
 
Jag tänkte starta en liten serie här på bloggen då jag tipsar om favoriter jag hittat. Bara för att jag vill dela med mig av det jag tycker om. 
 
Först ut är Os Estorninhos: där gjorde vi vårt första köp för ett par veckor sedan. I den butiken har jag hittat några pärlor. Kanske hittar du något annat som du gillar? Vi slog i alla fall till på jackan högst däruppe nu när Lo behövde en. Välgjord och snygg på alla sätt och vis. Så himla kul att handla på det här sättet, i kontakt med personen som faktiskt sytt plagget eller gjort smycket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0