något slags genombrott

Den här veckan har gått i övervinneriets tecken. I måndags fick jag klart att jag rodde iland statistiken. I tisdags skrev jag vad som kanske kommer vara min sista salstenta evert. Härligt.
Sedan har jag bokat intervjuer för glatta livet och lyckas kanske göra alla den närmsta veckan. Det trodde jag inte! Det gör att allt känns lite mer möjligt och överkomligt. C-uppsats, I've got you.
Men, det intensiva skoleriet och mina tappra försök att insupa den sista månaden i Bagis, i Stockholm den märks förstås här. Och nu ska jag ägna någon timma åt transkribering. Sedan bara vara lycklig att finnas till. Vi ses när vi ses. Lite eller mycket. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0