önskelista

Om några dagar fyller jag tjugosju. Jag kan tänka mig att det är minst lika fint som att va tjugosex! Då ska jag fira på något vis. Så önskar jag mig lite saker också. Nej, jag är inte lagd åt det hållet att jag bara önskar mig snälla barn eller fred på jorden. I och för sig kan mina högsta önskningar och förhoppningar inte köpas för pengar och jag ser allt jag har som något till låns som jag är beredd att ge vidare; men inte tycker jag att det är fult att önska sig saker!

Nu är jag sent ute inför min födelsedag, men ja, det kommer ju julaftnar och andra bemärkelsedagar. Och min lista kan ju kanske inspirera någon. Vad vet jag?
 
Här ska ni få se lite av sånt som jag skulle bli glad över i ett paket:
 
Dödligt vackert keramikfat från Lisa Stevens
 
Ryggsäck från Leftover Studio
 
Det här hårbandet från Thief and Bandit.
 
Sån här typ av näverförvaring. Denna från Fine Little Day eller något fynd på en Second Hand.
 
Matlådor och isklampar från Lappland Eco Store
 
Kolla vilka fina köksverktyg i porslin! Såg dem på Pinterest, här kan man bland annat hitta dem.
Typ denna söta bärbara radio från Crosley.
 
Kameraväska från Oliday. Som en dröm jämfört med den fula vi går runt med.
 
Annars är jag exempelvis sugen på en penna till paden, att finäta i Stockholm, gå en ekologisk parfymkurs, boken Keep Your Love On av Danny Silk, trevliga upplevelser, ett läppstift från UNE eller annat ekomärke, snygga krukväxter, vattenbaserade nagellack och sugrör i stål. 
 
Ni märker att jag inte har svårt för det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0