mitt nya bloggnamn

Min förra blogg gick under det rara namnet "Ugglan har ordet". Den här bloggen är en fortsättning på den, men den har fått ett nytt namn. Det nya namnet kommer från en idé som föddes för flera år sedan, medan vi ännu bodde på Bergsrådsvägen och bara hade en liten Elis-bebis. Den vanliga vardagkvällen, med tandborste i hand, på väg mellan kök och toalett överraskade en idé mig. En idé om ett företag och ett butikskoncept som jag inte helt kan släppa taget om. Som kanske kommer bli något annat med åren. Den tanken är liksom en darling för mig som jag inte vill döda än, ett projekt skjutet på den avlägsna framtiden. Men jag lånar av den framtiden och låter er läsare bekanta er med namnet nu. Så får vi se. 
 
U might like what I like.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0